«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

گزارشی از حضور هنرمندان مشهدی در پایگاه اخذ رای مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) (۱۱ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۴۶۷۹
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
گزارشی از حضور هنرمندان مشهدی در پایگاه اخذ رای مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) (۱۱ اسفند ۱۴۰۲)
امروز مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) میزبان هنرمندان، اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه است. آن‌ها که با مشارکت اجتماعی‌شان اثرگذار خواهند بود.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتمع فرهنگی امام رضا(ع)، از صبح امروز، جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، میزبان هنرمندان، صاحبان قلم و اصحاب رسانه بوده است. مسیر‌هایی که از میان منظره‌های برفی پارک ملت به مجتمع امام رضا می‌رسید، گعده‌گاهی بود که گروه‌هایی از هنرمندان صاحب‌کسوت یا جوان استان از دغدغه‌های صنف خود و نماینده‌‌ای که امیدوار بودند نامش از صندوق خارج شود صحبت می‌کردند.

دغدغه‌هایی که از بطن فعالیت و اصطلاحا خاک صحنه خوردن بیرون می‌آمد. چند قدم آن‌طرف‌تر از سالن اصلی تئاتر شهر جایی بود که اساتید و کارگردانان قدیمی و پیش‌کسوت تئاتر در کنار بازیگران و شاعران ایستاده بودند تا نام و شماره نماینده موردنظرشان را روی برگه رای بنویسند. خبرنگاران نیز به نوبه خود با دست گرفتن قلم، دوربین و میکروفون از لحظه‌لحظه اتفاقاتی که در مجتمع امام رضا (ع) رقم می‌خورد گزارش تهیه می‌کردند و گفت‌وگوی میان حاضران را پویا نگه‌می‌داشتند.

هنرمندان به سبک خودشان پای صندوق رفتند

در این میان اجرای تئاتر خیابانی با درون‌مایه میهن‌دوستی و عشق به میهن در میانه سالن اصلی مجتمع امام رضا (ع) نیز به انتخابات اسفندماه در این سالن رنگ و بوی هنری بیشتری بخشید. این یکی  از اتفاقاتی بود که هنرمندان برای این دوره از انتخابات رقم زدند.  

در گوشه دیگر سالن اما محل گردهمایی شاعرانی بود که ایران را به شعر روی کاغذ آورده بودند و مشاعره می‌کردند. این دو اتفاق باعث می‌شد تا مهر تاییدی بزنیم بر گرمای بیشتر حضور تئاتری‌ها و شاعران.

هنرمندان به سبک خودشان پای صندوق رفتند

هنرمندان و اهالی فرهنگ همواره در کنار جامعه بوده و سعی کرده‌اند مهم‌ترین اتفاقات را به تصویر یا تجسم و کلمه بکشند. اتفاق مهمی که حضور هنرمندان و صاحبان قلم در مشارکت‌های اجتماعی رقم می‌زنند مربوط می‌شود به پس از واقعه. چراکه آن‌ها می‌بینند، مشارکت می‌کنند و از قلب ماجرا روایت خودشان را به سبک خاص خودشان نقل می‌کنند. سبکی که امروز نیز خاص‌تر از همیشه با حاضر شدن پای صندوق‌ها نشان دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->